Sidevisninger i alt

onsdag den 22. februar 2012

EB's "Nationen"s moderator træder i overgear ...


'Har lige fået slettet flere
kommentarer ifbm artiklen: 


Nationen huser en vis "Kenneth M"
for hvem "anmeld"-knappen er uundværlig.

1: 
Kenneth "AnMeld" ...

Lad nu VÆER med at gøre dig selv mere til grin end du er i forvejen !
Fat din sutteklud !

 UHADADA - DÉN var under bæltestedet ... SLETTET ...

2: 
Nu er anvendelsen af ordet "sutteklud" blevet nok til at få slettet kommentarer her på Nationen ... *LOL*

Puds glorien Kenneth M - GRUNDIGT - du må være stolt ...
Tsk tsk tsk

UUUUUUUHADADA - DÉN sad HELT i skridtet - SLETTET ...

HVOR fintfølende kan folk tillade sig at være ???

12 kommentarer:

  1. Nu er den udvidet med:

    3: Ekstra Bladets moderator har slettet din kommentar til artiklen: Aviserne tværer Villy ud

    I din kommentar skrev du:

    Kenneth M ...

    "Marcipanbrød" ...

    4: Ekstra Bladets moderator har slettet din kommentar til artiklen: Aviserne tværer Villy ud

    I din kommentar skrev du:

    Kenneth M ...

    "LUFT" ...

    4: Ekstra Bladets moderator har slettet din kommentar til artiklen: Aviserne tværer Villy ud

    I din kommentar skrev du:

    Kenneth M ...

    "GAS" ...

    5: Ekstra Bladets moderator har slettet din kommentar til artiklen: Aviserne tværer Villy ud

    I din kommentar skrev du:

    Kenneth M ...

    "Salmiakpastiller" ...

    6: Ekstra Bladets moderator har slettet din kommentar til artiklen: Aviserne tværer Villy ud

    I din kommentar skrev du:

    Kenneth M ...

    "Tomatsovs" ...

    7: Ekstra Bladets moderator har slettet din kommentar til artiklen: Aviserne tværer Villy ud

    I din kommentar skrev du:

    Kenneth M ...

    "Færgeleje" ...

    8: Ekstra Bladets moderator har slettet din kommentar til artiklen: Aviserne tværer Villy ud

    I din kommentar skrev du:

    Kenneth M ...

    "Fortorvsfliser" ...

    9: Ekstra Bladets moderator har slettet din kommentar til artiklen: Aviserne tværer Villy ud

    Du får nu en advarsel for at blive ved med at genere debatten. Mvh. Nationen! Moderator

    I din kommentar skrev du:

    Kenneth M ...

    "Højglans" ...

    SvarSlet
  2. Det er nok TV2 blogs moderator der har fået nyt
    job på nationen

    SvarSlet
  3. Så er der løbet endnu en flok slettede kommentarer ind:



    Kenneth M ...

    "... nok bare ikke det rigtige fora det her." ...

    Det hedder altså "FORUM" når det omtales i ental ...

    "Lakridspastil" ...
    ________________________



    Kenneth M ...

    Husk altid Stort bogstav efter punktum.

    En anden anbefaling kunne være at du etablerede afsnit, fremfor at fremture i en lind tekststrøm som komikeren som har anstrengt sig i ugevis for at kunne fremføre sig som den ordekvilibrist han tjener penge på trods dét at det for det meste er en gang vrøvl han fremfører men det lyder da meget sjovt når han står i fem minutter at omtale prisen på en pakke smør som han SKAL bruge selvom der er indført fedtafgift men han bruger alligevel smør fordi kød nu smager bedst når det er stegt i smør og så vil jeg da sk*de på fedtafgiften jeg gør som det passer mig og så alle de ræver*de r*vhuller kan da dejse hjem med en tube Becél hvis det passer DEM men kan de ikke gøre det uden at påføre MIG en masse l*rteafgifter fordi jeg vil ha' MIN mad til at smage som da Mor og Farmor lavede det FØR Oma og Becél blev opfundet og Brasede-kartofler smager dælendullemig også bedre når de er brasede i smør fremfor det fedtfattige erstatningsstof de røde søger os påtvunget medmindre vi vil "vil" betale ågerpris for et velsmagende måltid såvel tilberedt som indtaget i ens egen hybel som også er blevet påført diverse afgifter udgifter og diverse andre skatter ifald man skulle være så formasteligt luksuriøst indstillet at man vil have en stuetemperatur på over 15 grader og en belysning på over 8 stearinlys som forgifter mere end de smøger hvis røg siver op til overboen som klager over at vi skruer op til landskampen klokken 4 om eftermiddagen samtidigt med at hun tramper i gulvet og vækker os når hun kommer hjem fra byturen klokken l*rt om morgenen OSV.
    _________________________



    Kenneth M ...

    "... hvad får dig til at tro regeringen til at falde fordi en sag er gået i hårknude ?"

    "... en sag er gået i hårknude" ??

    "... en sag ..." ???

    Kenneth M ... prøv igen - kan vi ikke blive enige om at SAMTLIGE "løfter" er blevet brudt ?!
    ___________________________



    Kenneth M ...

    Iøvrigt staves "nemmelig" N.E.M.L.I.G. !
    ___________________________


    Kenneth M ...

    "H.i.e.r.a.r.k.i.s.k.e. " - det MINDSTE du kunne gøre i dine famlende forsøg på at belære andre, var vel at du i det mindste kunne STAVE til dine dyre ord !
    ___________________________



    Kenneth M ...

    Pædagogerne i børnehaven siger også: "Det må i godt " ...

    Da jeg var barn hed det: "Det må I gerne" !
    _____________________________



    Kenneth M ...

    "Niks Erik, den går ikke." virker ikke ...

    Når du skriver dén sætning, ville et semikolon virke ... altså: "Niks Erik; den går ikke." ...

    *Løbehjul* ...
    ______________________________



    Kenneth M ...

    Har du bemærket at "anmeld" virker begge veje ?

    Pak din Clint Eastwood finger væk før du kommer til at skyde digselv IGEN !

    Jojoooo Ekstrabladets erhvervspraktikanter formår VIRKELIG at filtrere i kommentartråden ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dog utroligt at du ikke er blevet smidt ud endnu, det er jeg da -- Ham Kennet M. er da vist noget af en snurrenosse.

      Nu er det jo altså meget nemt at komme ind igen, men jeg gider ikke, jeg har fornemmelsen af at det er bunden af cristiania der pladrer løs derinde, og de får lov til alt. Det er jo rigtig EB.stil
      Og så kan alle andre bare holde sig væk.. Hvilket vi også gør.
      Bistandskøen længe leve. hæhæhæh

      Slet
    2. Cruiser ...

      ORK ... jeg ER da blevet smidt ud 1 gang, men dét sk*der jeg på - SÅ let slipper de ikke *G*

      Slet
  4. Så blev jeg også vippet ud af en politisk farvet moderator, jeg kan ikke lige gennemskue hvordan jeg kommer uden om EB`s identifikation af mig.

    Gode råd modtages gerne....;-)


    Mvh. Michael

    SvarSlet
    Svar
    1. Anonym ...

      Du har, som alle, adgang til gratis E-Adresser hos både Hotmail, G-Mail og diverse andre ...

      Etablér en ny adresse og tilmeld dig med et nyt "nick" på ny - faste læsere genkender dig på din skrivemåde ... ellers kan du liiiige "hilse" at fortælle at du er dig ... GOOD LUCK ;0)

      Slet
  5. Det med mailen har jeg luret, problemet er at uanset hvor meget jeg rydder cookies og internetindstillinger på min PC kan EB genkende mig, min avatar bliver indlæst øverst i venstre hjørne.

    Det jeg mangler er vel en slags "nulstilling" - selv når jeg bruger min mobil som hot-spot kan EB se det er mig....:-)

    SvarSlet
  6. Sorry Kenny, jeg var netmongol et øjeblik, det krævede selvfølgelig jeg loggede af....:-D.....jeg bliver logget ind automatisk selv med et ban.

    Nu skal jeg bare lige have løst den med telefonnummeret....;-)

    Men tak for svaret.


    Mvh. Michael

    SvarSlet