Sidevisninger i alt

lørdag den 10. december 2011

Helle T ...

Svarer på spørgsmål fra journalisterne ! ... 


SP: "Fru Statsminister; hvor meget ønsker De at betale i skat ?"




SV: "Ca. så lidt !"
_____________________________________________


SP: "Hvor meget betaler Deres mand i skat i Schweiz ?"




SV: "Ca. så lidt !" 
_____________________________________________


SP: "Hvor meget af Deres mands nærmest skattefrie indtægt bruger De i Danmark ?" 




SV: "Ca. så meget !"
_____________________________________________


SP: "Var det et ærligt svar ?"




SV: "Ca. så ærligt !" 
_____________________________________________


SP: "Er der en årsag til at Deres mand ikke bor hos dem ?"




SV: "Ja ... den (ÅRSAGEN - get your minds out of the gutter *GG*) er ca. så stor !"
_____________________________________________


SP: "Hvor meget sandhed er der i at Deres mand ALDRIG udfører noget arbejdsmæssigt når han ER hjemme ?"




SV: "Ca. så meget !"
_____________________________________________


SP: "Hvor mange af Deres valgløfter har De holdt ?"




SV: "Ca. så mange !" 
_____________________________________________


SP: "Hvis De skal svare ærligt, hvor længe regner De med at være Statsminister ?" 




SV: "Ca. så længe !"
_____________________________________________


SP: "Var dét nu et ærligt svar ?" 




SV: "Ca. så ærligt !"
_____________________________________________


God weekend allesammen ;0)

21 kommentarer:

  1. kenny
    du var hård ved H.T.S på din gamle TV2 blog
    her får lidt ekstra oveni

    SvarSlet
  2. Karstenbuds ;0)

    Hun fortjener ikke andet *GG*

    SvarSlet
  3. En god dag kenny.

    Jeg ville have fortolket det således:

    'Jeg vil hellere vise jer alle, hvor upræcist jeg vil svare på jeres meget upræcise spørgsmål'

    Her i Tyskland køre fjernsynets mange nyhedskanaler 'Nachrichten' som sagt meget med EU Topmødet omkring redningen af Byrokraternes EU og med god grund Frau Merkel i Zenit.

    Hendes meget lille skødehund den franske præsident Sarkozy prøver underdagnigt at holde sig tæt på Frau Merkel med konkurrence af Danmarks meget 'Fair lyvende skatteål' Helle Thorning Schmidt.

    Jeg får kuldegysninger, når jeg ser og høre hende agere i disse indslag fra møderne.

    I dette spil, er hun endnu længer væk fra sin rolle som statsminister, og endnu mere selvoptaget med EU.

    Ok, H.T.S skal lede EU fra 2012 i 6 måneder, dette taget i betragtning, men JEG STOLER IKKE PÅ KVINDEMENNESKET!

    Og hendes altid 'I Her går det godt attityde' skræmmer mig mere.

    mvh.
    frober

    SvarSlet
  4. overdrivelse fremmer jo forståelsen ;O) eller...

    SvarSlet
  5. Hej Kenny,

    Du kender min mening om HTS... du rammer lige i øjet her!

    Hvad du imidlertid gerne må, er at gi' mig et lynkursus i brugen af denne blog. Jeg savner forsiden på TV2 bloggen med de sidste indlæg samt knappen "min blog", hvor vennernes indlæg er listet og hvor man kan følge det, man selv kommenterer.

    SvarSlet
  6. Ja, det kan blive småt for enhver.;-)

    SvarSlet
  7. Ja det er en utrolig masse Dumhed der kan komme ud af den lille Trutmund -- den er ellers stor nok, når der skal grines, og fortælles hvor godt det går ( hende selv )
    Ronaldo

    SvarSlet
  8. Kenny:
    Din fremstillede kommunikation med Helle er rigtig tæt på virkeligheden, men hvordan gik det egentlig med hendes frivillig indbetalte 150.000 kr. i skat, ‘for ikke bare at ville være i nærheden af ulovlighed’ ?
    Fik hun pengene tilbage ?

    Det var jo alt sammen inden hendes ‘uskyldige’ hælermedvirken til skattesnyd over 6 år fandt vej til offentligheden gennem medierne.

    frober:
    hun kommer jo også direkte fra 5 år i EU-parlamentet og er sikkert også der en pamper, som først og fremmes vil penge og magt
    og måske søger derned igen, når hun ikke mere kan slå Løkke ?

    SvarSlet
  9. Kennytime, det kører for dig ;O)

    God søndag
    /Looka <3

    SvarSlet
  10. Kære Kenny
    Undskyld, at det ikke har med emnet at gøre. Men hvordan gør man det der med: Favoritter, som du også har på din ny oprettede blog? ;0)
    Mvh
    Henrik
    PS. Her slipper du for diverse 1*'erner? ;0))
    Mvh
    Henrik

    SvarSlet
  11. HenrikG ...

    Den hedder ikke "Favoritter" - det er noget man omdøber den til fra "Blogliste" så hut jeg visker ... Dér skal du blot indsætte/tilføje "Links" til alle du vil følge ;0)

    SvarSlet
  12. HenrikG *GG*

    JA ... "Singularum Astra & Co." er blevet arbejdsløse *LOL*

    SvarSlet
  13. Kenny, Jeg har nærstuderet indgangsbilledet og dit profilbillede.

    Efter nogen tid er jeg fascineret af at nogle fortæller at hunde ligner sin herre.

    Prøv lige at tjekke!

    SvarSlet
  14. Hæhæ Frober ... Han ER også en meget nydelig hund ;0P

    SvarSlet
  15. Kenny tag lige et par briller på, så vi kan se om det passer.. har du også en lang --snude, jeg sagde snude. hæhæhæhæ

    SvarSlet
  16. Kære Kenny
    Er det ikke ind under: "Sider" man skal? Tror, at jeg har fundet ud af at omdøbe den til Favoritter. men! Hvor skal man indsætte/tilføje alle "links" til alle jeg gerne vil følge?
    Mvh
    Henrik

    SvarSlet
  17. Kære Henrik ...

    Det er den "gadget" som hedder "Blogliste" - du tilføjer favorittter via værktøjet på selve gadget når du har din side åben ;0)

    PS: 'Håber det var forståeligt :0/

    SvarSlet
  18. For filan da, Kenny, sikken en fin blog, du har fået banket sammen her. Nu er jeg her og skal finde ud af, hvordan bloggen virker. Der skal nok gå lidt tid med det.
    Kærlig hilsen
    Hypatia
    tidligere xantippe123

    SvarSlet