Sidevisninger i alt

fredag den 16. december 2011

Arbejdsløs eller Fribytter ...

Nu "snakker" rød stue om de sølle 14.000 som skal oppebære en løn på mere end 29.000.- mdl. for at leve en tilværelse som svarer til en arbejdende/bidragende (hér tales ikke om papirvenderne som sidder at drive den i offentlige kontorer hvor parolen nærmest lyder: "her er LUKKET I ARBEJDSTIDEN") ...

Statsapparaturet har, siden Stauning, vokset sig så stort at Danmark om få øjeblikke går Grækenlands vej - et for stort og gavmildt apparat som sluger for meget benzin !

HVEM kan retfærdiggøre det faktum at en arbejdsløs skal nyde en lige så belønnet tilværelse som dé som betaler regningen i form af verdens højeste skattetryk ?

HVORFOR skal "yderne" se sig ligestillet med "nyderne" ?

HVORDAN  kan NOGEN retfærdiggøre at det er lige indbringende at være arbejdsløs som at være med job ?

De "arbejdsløse" stabler sig op at erklære: "de jobs vi kan få, lønner ikke nok til at vi gider" ...

De røde siger: "SELVFØLGELIG skal i da ha' det lige så godt som den latterlige del af befolkningen som er TVUNGET til at betale for at i kan ha' en "tålelig" tilværelse" ...

Een møder et menneske og udveksler ord:

"Hej med dig ... hvad laver du ?"

"Jeg er arbejdsløs !"

"Jeg er Teknisk Tegner for en Arkitekt og tjener 15.000.- efter skat"

"Jeg er arbejdsløs og får næsten det samme EFTER skat"

"JEG kunne ha' fået 25.000 om måneden hvis ikke jeg skulle sørge for at DU, som arbejdsløs, skulle nyde en tilværelse fuldt på højde med min" ...

"Dit lede kapitalistsvin, nazist, fascist ... HVORFOR skulle JEG ikke ha' det lisså godt som dig ?"

OSV. ...

6 kommentarer:

  1. Du kan se hvordan indsamlinger til "værdigt trængede" breder sig med lynets hast.
    Det er alle de Radikale Røde Kors'ere der synes
    det er så synd for den enlige mor med 5 små børn.

    Man kan spørge sig selv hvorfor de er enlige og hvorfor de absolut skal have en stak unger de ikke selv kan tage sig af. Er det ren og skær egoisme at de sparker fyren ud når han har gjort sin pligt og så klager deres nød til
    kommunen og hvem der ellers gider høre på dem ?

    Det er klart at vi der stadig gider arbejde er fuldstændig til grin, i aften på TV2 hører jeg
    at man vil give dansk statsborgerskab til en person som PET har vurderet til at være trussel mod det danske samfund

    Hvis den stodder får statsborgerskab kan vi hænge på ham også, og justitsministeren har fuld tillid til at PET holder et vågent øje med ham !!!!!

    De røde er syge i hovedet, Helle Thorning måtte vinke farvel til Sass Larsen for et eller andet fusk nede i Køge og nu et par måneder efter lukker man en ny mulig terrorist ind i varmen

    SvarSlet
  2. Man har ret til at være forvirret . det skal man ikke betale skat af .. ENDNU -- og det er vi så.

    Jeg har læst deres forklaringer.. og prøver virkelig på at forstå det hele. men nixen. indrømmer blankt --jeg er for dum, Jeg tror ikke engang jeg kunne få kontanthjælp, eller hedder det kontakthjælp. anyway -gud bedre det.
    Så jeg nøjes med at grine af dem. kvajpander.

    SvarSlet
  3. # karsten-m72, Jeg vil gætte på at han allerede er her og ikke just er lukket ind.
    Formentlig selvsamme personlighed, som helst ikke vil forlade landet, selvom han havde narko-kriminalitet mm på samvittigheden - sjovt udtryk i grunden =o/
    Jeg jeg gætter kun, ingen navne nævnt.

    # Ronaldo, i egen høje person!
    du har jo muligheden for at grine med på www.ft.dk - som jeg vil anbefale, hvis du vil have konkrete grin og heftige diskussioner LIVE.
    så sent som idag gik bølgerne højt i det kære Cirkus Folkelig. Se med på møde nr. 28, www.ft.dk kl. 09:03:00 og så går det løs.. Der er dømt verbalt slagsmål på taburetterne.

    God natter
    /Looka ;O)

    SvarSlet
  4. Kære Blogven Kenny.

    Ønsker dig en-

    Rigtig Glædelig Jul samt en Godt Nytår 2012

    mvh.
    frober

    SvarSlet
  5. Glædelig Jul og Godt Nytår Herfra

    SvarSlet
  6. Godt indlæg Kenny.

    Du beskriver sandheden, guderne må vide hvornår det går op får det røde stemmekvæg.

    SvarSlet