Sidevisninger i alt

fredag den 21. december 2012

God Jul allesammen ;0)


12 kommentarer:

  1. I ligemåde til dig og din familie :-)

    Mvh. Jesperb-64

    SvarSlet
  2. Du gemmer dig, Kenny, du er ikke så aktiv her
    som på det gamle tv2 blog, jeg savner tit dine
    skarpe kommentarer.

    Også glædelig jul til dig

    SvarSlet
  3. hej kenny

    >Her lige en julehilsen fra mig - kan du have en god jul og nytår og et godt nyt år fremover.

    SvarSlet
  4. Hej Kenny --- Også jeg savner dig.
    Verden er ikke gået under, for jeg kan se Solen.
    Selv hernede fra..
    God Jul til dig -- og kan jeg så lige få et PIP.
    Ronald

    SvarSlet
  5. Kære Kenny
    Jeg har desværre kommet til, at slette min profil på blogspot ):
    Har forsøgt, at få den genoprettet. Desværre har jeg ikke hørt, om jeg får lov til at genoprette min profil: henrikg73, så det bliver vist først efter nytår, at vi kan bibeholde forbindelsen vedlige?
    Har udfyldt alt det der med, at man muligvis kan få sin profil genoprettet? Hvis ikke, så må jeg starte forfra. Bortset fra det, så ønskes du og din familie en herlig jul, og et godt nytår :))
    Venlig hilsen
    Henrik

    SvarSlet
  6. PS!
    Det jeg ikke begriber er, at man er tvunget til at bruge: @gmail.com?
    Det giver ingen mening i sig selv, når jeg benytter: Live Mail!
    Venlig hilsen
    Henrik

    SvarSlet
  7. Kære Kenny
    Har oprettet en ny profil på: blogspot.com ;0)
    Håber inderligt, at du og andre finder vej? Ellers må jeg vedlægge et link! ;0))
    Venlig hilsen
    Henrik

    SvarSlet
  8. Kære alle her på Kennys blog.

    Det gør mig ondt at skulle meddele jer at vi desværre har mistet Kenny her først i februar måned pga. sygdom. Jeg ved hvor meget I alle har betydet for ham gennem flere år.

    Jeg håber denne kommer videre til alle (da jeg ikke har brugt denne blog før). Eller at de der ser den vil give beskeden videre. Tak :)

    Hilsen Helle


    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh nej. Det vidste jeg ikke. R.I.P. :-(

      Slet
  10. Jeg vidste ikke at Kenny var syg. Kun at han var ked af det og trist. Det er meget sørgeligt at finde ud af. Har slet ikke ord for det jeg føler

    SvarSlet
  11. Kender nogen mon Kennys sygdom? Det var jo pludselig han forsvandt. Fik mail fra ham 14 dage før han døde. Og da var han ikke syg. Det er så trist at tænke på at han måske var helt alene. Helle og hunden var der jo ikke mere.

    SvarSlet