Sidevisninger i alt

mandag den 26. marts 2012

HVAD LIGNER DET ... ??? ...


Hér går man ud at handle i Aldi fordi de røde
har gjort det for dyrt at handle hos Irma. 

Én kommer pulsende/prustende med rygsækken fyldt
... nøglen til opgangsdøren fremme ... 
og HVEM åbner døren INDEFRA ???

JODA Johanne S-N ... 

Smuk og yndig så hun ud - MEGET endda ... 

Trunten sagde: "ARJ Kenny ... hils nu pænt på hende", hvilket jeg da også gjorde
med ordene: "Du ER jo smuk og yndig - 'kan godt forstå at de unge EL-ere har stemt på dig" ... 

PS: Hun ER "smuk og yndig (MEGET ENDDA)", men MIN stemme får hun ikke af dén grund - 
modsat så mange andre ...

6 kommentarer:

  1. Helt enig, kære Kenny! Hun ER yndig!!!
    Men hun får heller ikke min stemme af den grund. :0)

    Er omsider blevet træt af 24.dk og håber at kunne finde mig bedre "hjemme" herinde. Kan dog ikke rigtigt finde ud af, hvordan jeg får en favoritlister ind på min blog... Men nu skal jeg også lige lære min lille nye iPad3 at kende... For jeg har kun haft nogle timer endnu... Og selv om jeg har leget lidt med mine niecers, så er der alligevel hele tiden noget, som fungerer anderledes.... Men den er vildt sjov!

    SvarSlet
  2. Man kan ikke skue hunden på hårene, Kenny.;-)

    Hun SER dejlig ud, men hverken gemalen eller jeg kunne drømme om at stemme på hende.

    SvarSlet
  3. 'Håber bare ikke at hun har været inde at se på den ledige lejlighed i opgangen - jeg vil nødigt finde mig nødsaget til at flytte ;0P

    SvarSlet
  4. selvom jeg stemte på EL var det ikke på Johanne ;-)

    SvarSlet
  5. ALTSÅ ...

    I skal vide at jeg IKKE og ALDRIG ville eller har stemt rødt på nogen facon, led eller kant (måske bortset fra lige de 3 gange jeg stemte på Pia K) ...

    Helle (NEJ ikke DÉN Helle) var ved at DØ af grin af mig, da Johanne stod der - jeg blev VIRKELIG "PAF" ...

    Hun er en vertikalt udfordret lille trunte, men JEEZUZ for et par blå øjne og en trutmund som burde benyttes til lidt mere produktivt end den gør.

    Hun er LÆKKER (MEGET) - desuagtet stemmer jeg som altid BLÅT !

    SvarSlet